close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של צילום מגנטים לאירועים

מערכת שורשז תשרי, תשעט16/09/2018

מתכננים אירוע גדול וחשוב בקרוב? אל תשאירו את האורחים שלכם בלי מזכרת! במאמר זה נעסוק במזכרת הטובה ביותר שאתם יכולים להעניק לאורחים שלכם מהאירוע שלכם

תגיות:
מה זה צילום מגנטים לאירועים?
רגע לפני שנעסוק בכל היתרונות, חשוב להבין מה זה בכלל צילום מגנטים לאירועים. ובכן, מדובר על צילום תמונות מהאירוע לפי בקשת האורחים והפיכתן למגנטים, שנאספים על ידם בתום האירוע. מגנטים אלו מאפשרים לאורחים להישאר גם כן עם מזכרת נחמדה מהאירוע המשמח ולא רק לבעלי השמחה, שיוצאים מהאירוע עם אלבום מפואר ומלא תמונות מרגשות ומצחיקות.

מטרת המגנטים
כל הפקה של אירוע, מכל סוג שהוא, דורשת הרבה מאוד השקעה ולכן זה צפוי כל כך, שבעלי האירוע ירצו לשמח את המשתתפים וליצור אצלם חוויה חיובית ממנו. כמו כן, כולנו שמחים להישאר עם זיכרונות מאירועים משמחים בחיינו ואיזו דרך טובה יותר לקבל אותם מאשר לראות תמונת מזכרת מהאירוע בכל פעם שעוברים ליד המקרר או פותחים את הדלת?

סוגי מגנטים
המגנטים המצולמים באירועים יכולים להגיע בסוגים שונים. לדוגמה, ניתן לבחור גדלים שונים ועיצובים שונים. לדוגמה, פעמים רבות בעלי השמחה בוחרים לציין על המגנט את סיבת האירוע ואת התאריך בו הוא התקיים, לכתוב הקדשה או להביע תודה על ההשתתפות באירוע. כמובן, את הבחירה שלכם עליכם לומר לצלם המגנטים מראש, על מנת שיגיע עם הציוד המתאים ויבצע את ההתאמות הנדרשות.

הקלות והפשטות
צילום מגנטים לאירועים הוא תהליך פשוט יחסית וכמעט בלתי מורגש באירוע. כלומר, הוא לא דורש יותר מדי תשומת לב או שטח. האורחים מגיעים אל עמדת הצילום, מצטלמים להנאתם ולאחר מכן רק צריכים להגיע ולאסוף את המגנטים שתמונותיהם מתנוססות עליהם. אמנם המגנטים מוכנים בתוך דקות ספורות, אבל מרבית האורחים ודאי יעדיפו לאסוף אותם בדרכם החוצה בסוף האירוע.

שינוי חד באווירה
לא כל האורחים בכל אירוע אוהבים לרקוד ולפעמים יש אנשים, שפשוט לא ממש מצליחים למצוא את מקומם באירועים גדולים. האפשרות של צילום מגנטים לאירועים היא אפשרות נפלאה בשביל אנשים כאלה, משום שכך באפשרותם ללכת לפינת הצילום בעצמם או עם אנשים אהובים ולהצטלם עם חיוך גדול או באופן מצחיק במיוחד ובקיצור – להשתחרר וליהנות מאווירה כיפית ושמחה.

בחירת הצלם
רגע לפני שאתם בוחרים צלם חשוב שתדעו, שלא כל צלם עושה גם צילום מגנטים לאירועים. בתור התחלה, משום שדרוש לכך ציוד ספציפי ובנוסף, לשם כך דרוש צלם ייעודי שלא יוריד מכמות התמונות המצולמות באירוע עצמו. אם כן, לאחר שווידאתם, שהצלם אכן מצלם מגנטים באירועים, מומלץ לבקש ממנו לראות מגנטים שצילם בעבר. כך תוכלו לראות את איכות הצילום וגם לבחון את איכות המגנטים. לבדיקה זו יש יתרון נוסף והוא לראות האם התמונות נשארות על המגנטים היטב גם לאורך זמן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה